pondelok, 28. novembra 2011

Dnes som neodolala

Mala som v pláne robiť niečo doma, ale keď som videla tú krásnu modrú slnečnú oblohu, tak som plány zmenila. Už pred jedenástou som sa autobusom odviezla na konečnú a odtiaľ som mala len na skok do prírody. Nevedela som sa rozhodnúť, ktorým smerom sa vyberiem, nakoniec som išla znovu na miesto, kde som bola naposledy približne v polovici októbra. Bolo to jedno z ramien Dunaja v prírodnej rezervácii Starý háj.

Prvé, čo ma zaujalo, keď som prišla k vode, bolo, že na viacerých miestach sú na konároch odumretých stromov napichnuté jablká a že tam visia dve  kŕmidlá zmiešané z loja a rôznych semien. Zdalo sa mi to zbytočne skoro, pretože v neďalekom okolí je ešte množstvo stromov a kríkov, na ktorých je stále dosť  potravy pre vtáctvo. No na druhej strane som bola rada, že niekto už vtáctvo prikrmuje. Vtáčatká prilietavali jedno za druhým k pripravenej potrave a mne stačilo len cvakať. 









Vyšla mi aj včerajšia túžba, aby už moje ďalšie fotografie na tomto blogu boli ožiarené slnečnými lúčmi. To sa dnes stalo.