nedeľa, 12. februára 2012

Druhá časť zimnej prechádzky pri dunajských ramenách


Asi po dvoch kilometroch od miesta, kde sme zaparkovali auto, sme prišli k ramenám, ktoré dosť často navštevujem v lete. Je tu urobená betónová cesta a keď nie je veľmi vysoká hladina Dunaja, dá sa prejsť tadiaľ ďalej. My sme zostali práve na tom mieste, kde rameno rozdeľuje spomínaná cesta. 

Už z diaľky sme videli, že na kúsku nezamrznutej hladiny sa sústredilo množstvo vodného vtáctva. Tentokrát prevládali lysky, potápky a čiernu farbu spomínaných vtákov oživovali iba dve biele labute. Naše fotenie trvalo až do chvíle, kým sa mi nevybili od zimy všetky tri sady bateriek, ktoré som si so sebou zobrala. Aj napriek tomu, že som ich mala vo vreckách nohavíc, chlad sa k nim dostal. Hnevalo ma to, lebo som si nestihla odfotiť všetko, čo sa tam k foteniu ponúkalo.

Myslím si, že k fotografiám nie je potrebný žiaden komentár.






















...a ide sa domov. Ja samozrejme niekoľko metrov pozadu, lebo tým mužským krokom nikdy nestačím.