nedeľa, 27. novembra 2011

V piatok pred vypuknutím vianočných trhov

Keď som prišla z Kráľovej hory do mesta, už som mala v nohách dosť kilometrov na to, aby som bola unavená a aj hladná. Keďže už na Hviezdoslavovom námestí bolo skoro všetko hotové a pripravené na zahájenie vianočných trhov, kúpila som si tam asi prvú aj poslednú cigánsku pečienku týchto trhov. Urobila som tak preto, lebo som si myslela, že olej, na ktorom sa cigánska pripravuje, bude ešte čerstvý, neprepálený. Keďže to bol dosť sychravý deň, dobre by mi bolo padlo aj varené vínko, ale to mi už samej ženskej pripadalo divné, aby som si kúpila sama alkohol. Tak som sa zaobišla bez neho. 

 Z Hviezdoslavovho námestia som prešla kúsok  ďalej na Hlavné námestie. Aj tam už všetko finišovalo. Vianočné trhy boli zahájené v ten deň večer, o čom sa dozvedela z televízie.





Z Hviezdoslavovho námestia som prešla kúsok  ďalej na Hlavné námestie. Aj tam už všetko finišovalo. Vianočné trhy boli zahájené v ten deň večer, o čom sa dozvedela z televízie.








Bola by som veľmi rada, keby už z mojich nasledujúcich fotografií žiarilo slnko. Po včerajšku, kedy sa na niekoľko minút objavili konečne slnečné lúče,  sme mali ten dnešný deň znovu zahalený do hmly.