pondelok 7. novembra 2011

Stromy z bratislavskej Koliby

Ešte stále mám zásobu fotografií zo sobotňajšej prechádzky v lese. Dnes som vybrala fotky, na ktorých sú detaily stromov, hlavne ich korene a kmene. Dnešné počasie už foteniu veľmi neprialo, aj napriek tomu som cestou k lekárovi urobila zopár fotografií v meste. Tie sú na blogu 


Ale teraz poďme k tým stromom.






Niektoré stromy sú oporou pre iné rastliny, niektoré už skončili svoj život.





Počas mojej prechádzky som videla množstvo drevokazných, ale aj iných húb. Na tie sa dostane v ďalšom pokračovaní. Korenie niektorých stromov vytvárali zaujímavé tvary.





Ihličnatých stromov bolo v lese veľmi málo, pod jedným z nich boli popadané šišky. Škoda, že som nevidela veveričku, ktorá prebehla za mojím chrbtom a na ktorú ma upozornil jeden pán.