štvrtok 17. novembra 2011

Prišla zima

S prvými dotykmi zimy som sa zoznámila už koncom minulého týždňa, keď som trávila dva dni na Myjavských kopaniciach. V piatok popoludní bolo príjemné teplé počasie a na druhý deň sme sa už zobudili do inovaťou obieleného rána.  Cez deň znovu svietilo slnko a také slnečné počasie  trvalo až do včerajšieho dňa, kedy sa už aj tu v Bratislave zahalilo mesto do mliečnej hmly. Hmla a teplota pod nulou dokázali do dnešného dňa to, že je všetko pokryté bielou vrstvou inovate a vyzerá to tak, ako keby bol napadol snehový poprašok. Takže biela zima je už tu.

V piatok popoludní som si odfotila tieto kvety, ešte aj včely naberali posledný peľ.


Na druhý deň ráno to už vyzeralo takto.


A takto vyzerá dnešné ráno z nášho balkóna.


V rúre sa mi pečie koláč a po jeho vytiahnutí budem rozmýšľať, čo s načatým  sviatočným dňom. Láka ma  otvorený deň na bratislavskom hrade. Z príležitosti dnešného štátneho sviatku budú otvorené  priestory Národnej rady SR, ktoré ma až tak nezaujímajú. No ako to vyzerá s čiastočne zrekonštruovaným interiérom hradu, to by som celkom rada videla.