nedeľa, 25. marca 2012

Takto pokročila u nás jar

Možnože pozornosti niektorých neušlo, že môj blog Mimi a jej svet v poslednej dobe dosť zanedbávam. Nie, že by som nemala v zásobe dosť fotografií, o ktorých by som mohla písať, dokonca si občas utrhnem chvíľku a vybehnem s fotoaparátom von aspoň cestou do obchodu. Musím sa priznať, že som zanedbala iné veci, tak  ich teraz neporiadnica musí doháňať. Dúfam, že sa nájde zopár ľudí, ktorým moje fotky chýbajú, tak som sa trošku realizovala aspoň na blogu o Bratislave, kam nepíšem žiadne texty a tým pádom je pridávanie fotografií časovo menej náročné. No dnes mi nedá, aby som vám neukázala na niekoľkých fotografiách to, ako u nás pokročila jar. Fotky, ktoré čakajú v archíve môjho počítača z predošlého týždňa, prídu na rad až niekedy začiatkom apríla.