nedeľa, 13. novembra 2011

Svitanie v Durcovej doline

Ešte skôr, ako začnem písať o ráne v Durcovej doline, chcem sem dať na podnet jednej návštevníčky môjho blogu mapu, kde som to vlastne koncom minulého týždňa bola. Takže mapka je tu:

Papraď Durcova dolina


Zväčšiť mapu

Nechcela som presne označiť dom, takže  A na mape 
je miesto na jednej z lúk za osadou. 


Ako som už písala včera v článku Šípková krajina, večer sme išli spať pomerne skoro. Ráno o pol šiestej som už bola vyspatá. Netrpezlivo som čakala, kedy sa trošku rozvidnie. Asi o pol siedmej som vyšla von s fotoaparátom a pomalou chôdzou som sa presunula na koniec osady, kde som čakala na východ slnka. Len čo som prišla k poslednému domu tejto osady, vyplašila som niekoľko sŕn, ktoré sa pásli v jednej záhrade. Srnky som videla už aj deň predtým, keď sme boli na popoludňajšej prechádzke. Ani vtedy, ani teraz som ich nemala možnosť odfotiť zblízka, pretože na moje kroky ihneď zareagovali a ušli kus ďalej na lúku, odkiaľ ma sledovali.













Po asi dvojhodinovom pobyte vonku som prišla na chalupu, kde som sa naraňajkovala a znovu sme sa išli aj s priateľkou prejsť do okolia. Po tejto prechádzke sme si urobili rýchly obed, zbalili sme si veci a išli na vlak, ktorý nám odchádzal o pol jednej. Naším cieľom bol ....a to je nateraz tajomstvom :-)