sobota 12. novembra 2011

Cestou do Rusoviec

Pokračovanie môjho popoludnia na bicykli som chcela uverejniť ešte pred mojím odchodom z domu na Turanské kopanice, kde som strávila dva dni.  Nestihla som to, preto pokračujem až dnes.

V poslednom článku som skončila s fotografiami na vyrovnávacom kanáli, dnes pokračujem ďalej na ceste do Rusoviec. Len kúsok pred touto mestskou štvrťou je jazero s malým ostrovčekom, kde je vždy od jari až do jesene plno kúpajúcich sa a opaľujúcich. Teraz tam boli na brehu už len rybári a vo vode iba kačice. Slnko sa odrážalo na hladine jazera a aj napriek tomu, že bolo len skoré popoludnie, bolo už dosť nízko. Ešte stále som si nezvykla na to, že už nemáme letný čas, že všetko je už o hodinu skôr, než ako som bola zvyknutá. 










Keďže som nečakane strávila dva dni mimo domova, na miestach, kde som ešte nikdy nebola, priniesla som si odtiaľ plný fotoaparát fotografií. Z toho dôvodu preruším moje cyklistické popoludnie v Rusovciach a v najbližších dňoch sa budem venovať tomuto výletu. No najskôr ma čaká vytriedenie stoviek fotografií. K Rusovciam sa vrátim neskôr.