streda, 9. novembra 2011

Pre vás, čo ste na facebooku

Milé moje návštevníčky!

Nejedna z vás, ktoré ku mne chodíte, ste aj na facebooku. Ja som tam tiež. A som aj v skupine ...fotíme spolu..., ktorá mesačne vypisuje tému, s ktorou sa môžeme všetci členovia skupiny zúčastniť hodnotenia dvoch fotografií. Po dlhom čase som tam včera pridala dve fotografie na tému "Hmlistý deň" a vás by som chcela poprosiť, v prípade , ak sa vám moje fotky páčia, že by ma potešilo vaše like. Ďakujem! 

Prosím klikať na názov fotografií.

Dunajské nábrežie 1





Dunajské nábrežie 2



Pre tých, ktorí sa zastavíte vždy len na poslednom článku tu je upozornenie, že som dnes pridala ešte jeden článok o cirkuse Cirque du Soleil. 


A ešte aby som nezabudla, aj Na krásnom modrom Dunaji pribudli nové fotografie.

Ďakujem za vašu návštevu u mňa a prajem všetkým krásny jesenný deň!