piatok, 18. novembra 2011

Cyklistika k jesenným perejám

Nedeľa 13. novembra bola pravdepodobne posledným dňom tohto roku, kedy som sa vybrala bicyklovať.  Podľa predpovede počasia nás čakal pekný slnečný deň. A taký aj bol. Síce v skorých dopoludňajších hodinách, keď som sa doma pripravovala na cyklistickú vychádzku, ukazoval teplomer na mojom počítači iba mínus dva stupne, no slnko na oblohe dávalo tušiť, že bude pekne. Vonku bolo dosť chladno a v prvých momentoch som ľutovala, že som si na ruky nevzala celoprstové rukavice. No s pribúdajúcimi hodinami sa teplota mierne zvyšovala a keďže nefúkal vôbec vietor, na bicykli bolo celkom príjemne.

Mojím cieľom bolo miesto, o ktorom som už písala aj v lete. Pereje na starom koryte Dunaja, niekoľko kilometrov pred obcou Dobrohošť. Chcela som ich vidieť v tomto ročnom období. Oproti letnému stavu voda o dosť klesla, takže bolo vidieť viac kameňov ako vody. Slnko svietilo práve tak, že sa veľmi nedali robiť zábery na protiľahlý breh Dunaja a nad vodou sa  tiež vznášal opar. 

Teraz by som si už mala bicykel vyčistiť a pripraviť ho na budúcu sezónu. Tento rok som začala bicyklovať  už vo februári, nech je tak aj v roku budúcom.


Z hrádze sme zišli o niečo skôr, pretože som si nepamätala, kde presne bolo miesto s perejami. Keď sme sa rozhliadli po rieke, stále neboli vidieť. Takto pokojne vyzerá starý tok Dunaja.




Až na druhý pokus sa nám podarilo z vyjsť z cesty na tom správnom mieste. To už boli pereje.


































Trasa 1333039 - powered by Bikemap




Tento článok a mnoho nových nájdete na novom súhrnnom cyklistikom blogu

Na cestách s Kellysom

Ste tam všetci vítaní!