nedeľa 29. mája 2011

Máj sa chýli ku koncu

Leto nám prišlo tento rok veľmi skoro. Celý týždeň sme mali krásne slnečné počasie. Vo štvrtok som o piatej hodine popoludní prechádzala v meste okolo digitálneho ukazovateľa dátumu, času a teploty. V tej chvíli ten posledný ukazovateľ svietil číslicou 32. Na každý deň v týždni som mala nejaký program, takže som sa na bicykel vôbec nedostala. Myslela som si, že si to vynahradím v piatok, kedy som už nemala žiadne povinnosti. Bohužiaľ, moje plány stroskotali s príchodom iného počasia. Ešte dopoludnia to bolo celkom fajn, no už okolo obeda sa začali tvoriť na nebi mráčky a poobede sa prihnal silný vietor a z mrakov aj trochu spŕchlo. Poriadna búrka prišla až večer a to aj viackrát. Po búrke sa ochladilo a dnes už teplomer ukazoval len okolo 15 stupňov. Pršalo a fúkal vietor až do neskorých popoludňajších hodín. Až niekedy podvečer sa obloha vyčistila a na záver dňa sa ukázalo aj slnko. Predpoveď počasia na najbližšie dni nám sľubuje aj naďalej zrážky. Vyzerá to tak, že nielen leto prišlo predčasne, ale aj Medardove kvapky. 








Dnešné ráno je zatiaľ slnečné s blankytne modrou oblohou. Som zvedavá, ako dlho také vydrží.
Prajem vám krásnu nedeľu!