nedeľa, 1. mája 2011

Dnes vyberali filmy pre mňa

Aj keď som si ráno želala, aby zostal celý deň slnečný, taký, akým bol ráno, nestalo sa tak. Už dopoludnia sa zamračilo a slnko zmizlo za oblakmi. Nepršalo, ale pre mňa to bol  práve najvhodnejší čas na vylihovanie pri telke a vysedávanie pri počítači. Najprv som si po obede zdriemla. Prespala som aj výrok Dzurindu, že zatiaľ nechce byť premiérom (prečítalo som si o tom následne až na internete) a hlas Patrika Hermana v jeho relácii som počula len ako zo záhrobia. No zobudila som sa v pravú chvíľu, hoci som vôbec nevedela, aký program nasleduje.

Práve začínal americký film s názvom Stepmom, v slovenskom preklade Druhá alebo prvá. Rodinná dráma okorenená humorom. Hlavné predstaviteľky Julia Roberts a Susan Sarandon, v úlohe rozvedeného manžela hral Ed Harris. Určite ste mnohí tento film videli, lebo ja som ho teraz tiež nevidela prvý raz. Ale je to typ filmov, ktoré si vždy pozriem rada. Už aj preto, že Julia Roberts patrí medzi najobľúbenejšie herečky. Príbeh z filmu osloví podľa mňa každého citlivého človeka.

Ani po skončení filmu som sa nezdvihla od televízora. Nasledoval totiž ďalší film, ktorý som už videla, ktorý mám aj doma na DVD, ale aj tak som si ho pozrela znovu. Hlavnú hrdinku hrala v tomto prípade ďalšia moja obľúbená herečka Jennifer Lopez. Film Kráska z Manhattanu je ďalšou oddychovou komédiou na dni, akým bol aj ten dnešný. Okolo piatej hodiny sa totiž obloha zatiahla ešte viac a niekde veľmi blízko nás sa zablýskalo, vzápätí zaburácal mohutný hrom. Z oblohy sa rozpršalo, alarmy na autách sa dali do činnosti. No tento dážď netrval dlho. Skončil skôr, ako film, ktorý tiež skončil happyendom.

Prvý májový deň je na ústupe. Nepredstavovala som si jeho prežitie tak, ako som ho prežila, ale teší ma aspoň to, že som strávila príjemné chvíle pred televízorom.