štvrtok, 26. mája 2011

Upratané Chorvátske rameno

Minulý týždeň prebehla v Petržalke akcia čistenie Chorvátskeho ramena. Vždy mám pri fotení problém, aby som fotku urobila tak, aby na nej neboli  plastové tašky, kelímky, fľaše. Je neskutočné, čo všetko sa dá vo vode nájsť. Je to pravdepodobne  tým, že ľudia nepoužívajú odpadkové koše. Veď ako by sa do vody dostali igelitové rukavice, ktoré sú v poslednej dobe povinné pri nakupovaní pečiva? To, že tieto rukavice sa vraj stali pascou mnohým drobným živočíchom žijúcim vo vode Chorvátskeho ramena, som sa totiž včera dočítala v našich Petržalských novinách.

Aj napriek tomu, že od upratovania neuplynul ešte ani týždeň, včera podvečer, keď som sa popri ramene prechádzala a fotila, už bolo vo vode znovu plno odpadkov. Smutné. Ja som vám ale zvečnila krajšie veci, nie odpadky.