pondelok, 2. mája 2011

Predprvomájové Topoľčany

Počas  necelých troch dní pobytu u mamy som viackrát vybehla do mesta s fotoaparátom. Raz dokonca až za mesto. Bola som zvedavá, ako to vyzerá pri rieke Nitre, ktorú v nedávnom období viackrát spomínali aj v televízii. Na mieste Chráneného vtáčieho územia tam bolo vyrúbaných viac stromov, vraj v rámci protipovodňových opatrení. Našťastie sa to niektorým ľuďom nepáčilo a začali sa búriť. Na základe tohto bol potom výrub stromov zastavený. Keďže sa moji rodičia do tohto mesta nasťahovali až vtedy, keď som už s nimi nežila, nepoznám okolie mesta tak, ako keby som v ňom vyrastala.  Ako dieťa som v ňom síce trávila veľa času, ale nikdy nie mimo centra mesta. Tak som si  povedala, že by som mala spoznať aj to, čo je za panelákmi a rodinnými domami. Atmosféru rieky Nitry a jej okolia vám prinesiem inokedy. Dnes to bude centrum mesta.