pondelok, 21. mája 2012

Malá troška z cirkusového sveta

O cirkuse som už raz na mojom blogu písala. V článku som snívala o tom, aby som sa dostala na predstavenie cirkusu, ktorý poznám zatiaľ len z televízie a z videí na internete. Moje sny sa nesplnili, no Bratislavu navštívili počas tohto víkendu akrobati, žongléri, klauni a iní cirkusoví umelci. Podujatie


sa konalo od piatkového do nedeľného popoludnia. Medická záhrada ožila množstvom ľudí, od detí až po tých najstarších, ktorí si prišli pozrieť cirkusové kúsky. Mohli si vybrať z voľných predstavení, ktoré sa konali na rôznych miestach parku alebo kúpiť vstupenky na vystúpenia, ktoré sa konali pod šapitó.

Síce sú do Medickej záhrady na vstup dve brány, počas tohto víkendu sa používala ako vstupná iba jedna. Tá, ktorá bola 300 m vpravo :-)


Všade, kam ste sa pozreli, posedávali na trávniku ľudia, opodiaľ práve vystupovali nejakí artisti.


Pre deti bolo pripravených množstvo zaujímavých aktivít a tiež rozprávkové postavičky, s ktorými sa mohli fotiť.



Počas mojej prítomnosti tam hrala táto /zvláštna/ kapela.



Tu sú artisti zblízka.


 Možno z nich raz tiež budú artistky :-)



Klaun, ktorému sa tešili hlavne deti.



Toto je disciplína, ktorá je v poslednom období dosť populárna. Páči sa mi.




Niektorým boli všetky vystúpenia fuk, mali vlastnú zábavu. Takých tam bolo naozaj dosť. Jedni sa učili na skúšku, dievčatá sa vyzliekli do plaviek a opaľovali sa, ďalší tam spali v pohodlných nafukovacích vankúšoch. Nemôžem vám ukázať všetko, aj tak som tých fotografií dala akurát dosť.