utorok, 20. septembra 2011

Couturier Fero Mikloško

Už som raz na tomto blogu konštatovala, že Bratislava ponúka toľko rozmanitého programu na víkend, že jeden človek by sa musel prinajmenšom rozštvrtiť, aby stihol aspoň tie, ktoré ho zaujímajú. Z predošlých článkov viete, že som sa v piatok a v sobotu venovala mojej návšteve. Na sobotu som vymyslela výlet do neďalekého Hainburgu, ktorý sme kvôli nedobrej viditeľnosti ukončili skôr. Do Bratislavy sme prišli niečo po štvrtej. 

Najprv sme sa  z veľmi pragmatického dôvodu zastavili v Auparku (toalety) a odtiaľ sme išli do Sadu Janka Kráľa a na petržalské nábrežie Dunaja. Až tam ku nám doliehalo akési dunenie, ktoré sme nevedeli identifikovať. Keď sme sa rozhodli, že náš deň ukončíme ešte prechádzkou cez Starý most do Eurovei, cestou tam sa zvuk zosilňoval a už sme začali tušiť, že sa tam niečo deje. To niečo sme zistili, keď sme prišli na námestie s fontánou. 

Ponad ňu bolo nainštalované mólo a okolo boli stoličky, ktoré boli do poslednej obsadené. Práve sa nič nedialo, ale hudobná produkcia, ktorú púšťali k tejto akcii, pokračovala. Nevyznám sa v meraní decibelov, no táto hlasitosť iste prekračovala povolenú normu. Naozaj nechápem ľudí, ktorí to obsluhovali. A nechápem ani tých, ktorí tam dokázali dlhší čas sedieť. Ja som mala pocit, že ohluchnem. Nebolo počuť ani to, čo si s priateľkou hovoríme. Preto sme sa tam dlho nezdržali a pokračovali sme v ceste domov. Mne to bolo aj trošku ľúto, pretože som ešte nikdy nemala možnosť fotiť žiadnu módnu prehliadku. Boli sme tam práve v čase, keď modelky vychádzali na mólo v šatách od známeho slovenského návrhára Fera Miklošku. Veľa som ich nevidela, ale to, čo som videla, bolo zaujímavé. Páčili sa mi farebné kombinácie šiat, no nepáčili sa mi účesy modeliek. A trošku som sa zabávala na tom, ako sa niektorým vykrúcali nohy vo vysokých topánkach. Pri tej otrasnej chôdzi modeliek sa ani nečudujem. Kto to preboha vymýšľa? Fakt by po tom móle nemohli chodiť normálne?












Paparazzovi sa fotografia módneho návrhára veľmi nevydarila :-)