pondelok, 12. septembra 2011

Koniec leta v Sade Janka Kráľa


Naposledy som písala o tom, ako sa  Magio pláž na dunajskom nábreží  lúčila s letom. Dopredu som o tejto akci vôbec nevedela, zatúlala som sa tam iba náhodou. To, že sa tam niečo deje, som počula zo Sadu Janka Kráľa, kam som sa vybrala odfotiť začínajúcu jeseň. Tak som sa teda aj ja vybrala za rezkými tónmi živej muziky.




Do parku som sa vrátila až po koncerte skupiny Polemic. A to sa už naozaj schyľovalo k večeru, slnko bolo veľmi nízko. No aj napriek tomu bolo v sade ešte stále veľa ľudí. Hlavne mladých, mladé rodinky s malými deťmi. Tie sa buď vozili v  kočíkoch, bicyklovali sa, hrali sa loptové hry na tráve, alebo len tak pobehovali. Tí starší mladí posedávali v dvojiciach na lavičkách a na tráve. Bola tam naozaj príjemná letná atmosféra končiaceho popoludnia a začínajúceho večera. Slnečné lúče vrhali šikmé lúče a tie farbili stromy  a trávu do zlata.