sobota, 10. septembra 2011

Rozlúčka s letom na Magio pláži

Po dnešnom obede a následnom zjedení pár kúskov vynikajúceho jablkového koláčika som sa dostala do takého  útlmu, že mi trvalo skoro tri hodiny, kým som sa vzchopila a vybrala sa konečne von. Za stiahnutými žalúziami svietilo krásne slnko a ja som trčala doma. Musela som sa veľmi premáhať, ale nakoniec som sa vychystala a išla som. Vedela som totiž, že by som večer veľmi ľutovala, že som zostala len doma.

Keď som vyšla z brány domu, rozhodovala som sa, kam vlastne pôjdem. Či len do neďalekého lesíka, alebo pôjdem do Sadu Janka Kráľa. Rozhodla som sa pre druhú variantu. Nešla som tam peši, počkala som si na autobus. Už na zastávke ma začala prechádzať trpezlivosť, lebo keď som tam stála po pätnástich minútach autobus stále nešiel, mala som chuť, vrátiť sa domov. Na zastávke som si uvedomila, že som si la doma zabudla fľašku s minerálkou, ktorú som chvíľu pred odchodom z bytu dala chladiť do mrazničky. Takže moja cesta viedla najprv do Auparku a tam do potravín, kde som si kúpila nápoj na uhasenie smädu. Po vyjdení z nákupného centra do Sadu Janka Kráľa som už zdiaľky počula, že za cestou, na nábreží Dunaja, sa niečo deje. Bolo počuť živú hudbu, tak som sa vybrala za jej zvukmi.

Na Magio pláži prebiehalo práve vystúpenie skupiny Polemic, ktorú mám celkom rada. Pôvodne som sa vybrala von, že idem nafotiť začínajúci jeseň, no tu som žiadnu jeseň nevidela, tu bolo ešte v plnom prúde leto. Ľudia sa opaľovali na cyklámenových lehátkach, športovali a mnohí sedeli pri svojich drinkoch. Neďaleko miesta, kde vystupovali Polemici, sa niečo chystalo. To niečo bolo množstvo pohárikov, do ktorých nalievali nápoje. Keď som prišla bližšie, zistila som, že sa do pohárov rozlievala vodka a mne neznámy nápoj semtex (vraj energetický nápoj). Z plagátu som sa dozvedela, že tých pohárikov je 1100 a  že sa jedná o pokus o svetový rekord v namiešaní najväčšieho počtu drinkov. Malo to začať o pol šiestej, ale ešte desať minút po tomto termíne sa nič nedialo, tak som sa odtiaľ presunula naspäť do Sadu Janka Kráľa. O tom, ako to vyzeralo tam, zase nabudúce.