štvrtok, 8. septembra 2011

Čunovské majstrovstvá sveta

Už od stredy tohto týždňa hostí areál vodných športov v Čunove športovcov z celého sveta. Konajú sa tam totiž majstrovstvá sveta vo vodnom slalome. V športe, v ktorom sme dobrí a v ktorom sme získali už nejednu svetovú, či olympijskú medailu. Aj  v týchto pretekoch pôjde o to, kto získa umiestenky na blížiacu sa olympiádu v Londýne.

Kajakárov, či kanoistov  (priznám sa, veľmi nie som schopná rozlíšiť tieto dve športové disciplíny) som tu už fotiť bola. Športovci v spojení s divokou vodou - to sú zaujímavé fotografie. Doma som si pozrela predpoveď počasia na nasledujúce dni a rozhodla som sa, že sa tam vyberiem hneď v prvý deň, kedy boli len tréningy. Nakoniec  bolo slnečné počasie aj včera, ale dnes som sa v tlači dozvedela, že niektoré preteky boli zrušené kvôli silnému vetru. Tak tu je niekoľko obrázkov z prvého dňa.