pondelok, 31. októbra 2011

Vila

Len kúsok od železničnej stanice stojí jedna vila, ktorá by si zaslúžila trošku viac pozornosti od svojho majiteľa. Kedysi musela byť veľmi pekná a rada by som poznala jej históriu. Pamätám si ju už z čias, kedy som okolo nej pravidelne prechádzala cestou do hudobnej školy. No vtedy som si vôbec neuvedomovala, aká je v tomto meste výnimočná. Uvedomila som si to až oveľa neskôr.  Zakaždým, keď som chodila po Topoľčanoch s fotoaparátom,  som si ju nezabudla odfotiť. Tak tomu bolo aj teraz. 

Zostala som prekvapená, keď som ju zbadala. Niečo mi na nej nesedelo. Pohľad na ňu bol akýsi divný, no stále som nevedela, čo sa s tým domom stalo. Najprv som si myslela, že celkový dojem z nej kazí   zaparkované auto s nejakým prívesom, ale to nebolo príčinou toho, že sa mi na tomto dome stále čosi nepozdávalo. Až keď som si doma pozrela staré fotografie, zistila som, kde je pes zakopaný. Z okolia vily vyrúbali stromy, ktoré okolo nej rástli.  Pre mňa to už nie je ten dom, čo býval. 









Týmto  článkom v Topoľčanoch končím. Zároveň vás chcem pozvať na návštevu môjho fotoblogu o Bratislave, kde pribudli nové fotografie.

Na krásnom modrom Dunaji