štvrtok 6. októbra 2011

Sú blogy mojou mániou?

Náhodou som sa pred chvíľou dostala na jeden môj blog, o ktorom vie len veľmi málo ľudí. Už sa mi v poslednej dobe viackrát stalo, že som uvažovala nad tým, či nebudem znova robiť projekt 365. Na skončenie toho prvého som sa nevedela dočkať, stalo sa tak 30. apríla. Vtedy som napísala, že ma táto forma neuspokojovala kvôli tomu, že  som bola nútená pridať každý deň nejakú fotografiu.  No po krátkom čase som začala pociťovať taký maličký absťáčik a to denné fotenie mi zrazu začalo chýbať. Vynahradila som to preto častejšou frekvenciou článkov na tomto blogu. Keď som teraz zablúdila na ten ďalší blog, ktorý som venovala tiež projektu 365, zase ma začína opantávať myšlienka na jeho pokračovanie. Tak mám, či nemám pokračovať? Mám si zase na krk zavesiť "povinnosť"?




Ešte pár slov o tom, ako vlastne tento blog  DEŇ ZA DŇOM  vznikol.


Moja mladá neter ma raz poprosila, či by som jej nepomohla so založením jej vlastného blogu. Nebývame v jednom meste, preto tie moje rady mohli byť len na diaľku. Aby som jej mohla vysvetliť všetko od začiatku, založila som si vtedy aj ja "cvičný blog", ktorý som postupne plnila fotografiami. Bol zverejnený len pre neter, neskôr som ho na krátky čas zverejnila všetkým. Vtedy ma okamžite začal sledovať nejaký človek, ale dlho sa z mojich fotografií tešiť nemohol, pretože som blog znovu zavrela. O tom, že by moja neter už vlastný blog mala, zatiaľ neviem. Povedala mi, že je to vraj  pre ňu ťažké. Ale ak už počiatočné problémy prekonala, budem rada, keď sa ozve a na jej blog ma pozve.