utorok, 25. októbra 2011

Plameniaci v ZOO

Ostrov plameniakov na Djerbe a Soľné jazero neďaleko cyperského mesta Larnaka. To sú dve miesta, kde som bola a kde žijú plameniaci. No ani na jednom z nich som živých plameniakov nevidela. Na Cypre preto, že Soľné jazero je naplnené vodou len počas zimy a od marca je už vyschnuté. Keďže moje dva pobyty na tomto ostrove boli v mesiacoch máj a jún, bolo už jazero bez vody a aj bez plameniakov. Na Djerbe som tiež nevyužila fakultatívny výlet, ktorý sa robil na ostrov plameniakov. Takže aj naďalej som bola odkázaná obdivovať týchto pekných dlhonohých vtákov len v zoologických záhradách. 

Dnešné fotografie sú z mojich tohoročných návštev zoologických záhrad. V apríli to bola bratislavská a začiatkom júla ZOO v Bojniciach. Doteraz som sa k mnohým fotkám nedostala. Keďže už od nedele máme sychravé počasie, pomyslela som si, že by bolo vhodné spestriť tieto pochmúrne dni fotografiami ružovo sfarbených plameniakov. 
 
 



Na záver vás ešte pozývam na virtuálnu prechádzku Bratislavou.