piatok 14. októbra 2011

Nová frizúra


Na dnešné dopoludnie som bola objednaná ku kaderníčke. Moje vlasy už nutne potrebovali skrátiť. Po poslednom pondelkovom umytí mi ofina začala padať do očí a to je vtedy najvyšší čas, aby som išla do kaderníctva. Vždy, keď vidím pod kaderníckym kreslom kopy mojich vlasov, mám hneď lepší pocit a teším sa na to, ako sa doma postavím na váhu a aká budem nadšená z toho, že sa ručička na váhe  posunula  smerom dolu :-)

Keď som s ľahkou hlavou vyšla z kaderníctva, slnko krásne svietilo, obloha bola nádherne modrá a plávali po nej biele oblaky. To by bol hriech nevyužiť. Fotoaparát som mala so sebou, tak som si namiesto nákupov, ktoré som pôvodne plánovala, urobila prechádzku v meste. Keďže bol dobrý výhľad, vybrala som sa na hradný kopec, neobišla som ani ten parlamentný a po zídení dolu do mesta, som si fotila lode na Dunaji. Musím povedať, že aj keď slnko krásne svietilo, ovzdušie až tak príjemne nehrialo. Chvíľami mi bolo aj chladno, no chôdza a radosť zo slnečných lúčov ma v tom chladnom dni príjemne zohrievali.

Poďte sa teda prejsť so mnou. Myslím si, že komentár k jednotlivým fotografiám je zbytočný. A komu by sa zdalo, že fotografií z dnešnej Bratislavy je tu málo, ten nech klikne SEM.