sobota, 21. januára 2012

Teraz mi už nezostáva nič iné, len čakať do jari

Približne v rovnakom čase sa každý rok koná v bratislavskej Inchebe medzinárodný veľtrh cestovného ruchu Slovakiatour. Jeho prvé dni sú prístupné len odborníkom, od piatku obeda až do nedele večera môže veľtrh navštíviť aj široká verejnosť. Je tu zastúpené množstvo slovenských aj zahraničných cestovných kancelárií a subjektov poskytujúcich služby v cestovnom ruchu. Takže si tu môžete vybrať tuzemskú či zahraničnú dovolenku, ba i kúpeľnú liečbu. Ja som tam išla zase s cieľom, zaobstarať si čo najviac materiálov týkajúcich sa cykloturistiky.

Domov som prišla so zásobou cyklomáp zo Slovenska, Čiech a Moravy, Rakúska aj Maďarska. Takže teraz mi už nezostáva nič iné, len čakať do jari. Dovtedy môžem plánovať cyklotúry budúcej sezóny.

Bola som prekvapená  dnešným veľkým záujmom návštevníkov už krátko po otvorení. V šatni som na odloženie bundy čakala možno aj desať minút.


Na dovolenke si môžete užiť aj cestu takýmto historickým vláčikom.


Tu sú zase iné dopravné prostriedky, ktoré vás odvezú za poznaním a oddychom.


Okrem Slovenska ma zaujímali hlavne susedné krajiny, čiže Česko, Rakúsko a Maďarsko.






Aj keď sa na dovolenku do Egypta nechystám, nedalo mi, aby som si neodfotila aj expozíciu cestovky, ktorá ponúkala Egypt.


V jeseni sa budú znovu konať Dni zelá v Stupave. Už teraz v januári nás tam pozývajú.


A nezabudli ani na nás cyklistov. Od apríla sa vraj máme tešiť na nový most cez rieku Moravu, ktorý spojí bratislavskú časť Devínsku Novú Ves s rakúskym Schlosshofom. Už sa neviem dočkať.


O ďalšej časti výstavy, ktorá sa zaoberá gastronómiou, zase inokedy.

Aj pred dvomi rokmi som bola na veľtrhu cestovného ruchu.