piatok 27. januára 2012

Vtáčiky a tohtoročná zima

Tohtoročná zima zatiaľ priala vtákom. Ešte stále majú dosť možností, aby si našli v prírode dostatok potravy. Vtáčiky z dnešných fotografií som fotila pri nedávnej prechádzke v Sade Janka Kráľa a dnes popoludní v lesíku v Ovsišti. Dlho som ich pozorovala a fotila, ako prilietavali na kŕmidlá, ktoré sú v lese na niektorých stromoch. Lenže sú to také škaredé amatérske diela, že by mi kazili celkový umelecký dojem z fotografie :-(. Aj keď sa mi tam fotoaparátom podarilo zachytiť veľa sýkoriek, o niečo menej brhlíkov a ešte jedného vtáčika, ktorého meno nepoznám, nepoužila  som na koláž ani jednu z tých fotografií.

Už keď som vtáčiky fotila, mala som predstavu, že z fotografií budú koláže. Kvôli tomu som si fotila aj pozadia na tieto fotky. Kôru stromov, borovicu a iné stálozelené kry. Nakoniec som použila len kôru stromu a jeden strom s nádhernou bielou kôrou.

Keď som po príchode domov otvorila počítač, medzi novinkami na blogoch, ktoré som ešte nestihla čítať, bol aj blog poľskej blogerky  menom Giga. Okrem ďalších pekných fotografií som aj u nej našla koláž sýkorky.

Pozrite si aj vy jej blog - MÓJ KAWAŁEK PRZYRODY.