štvrtok, 5. januára 2012

V nákupnom centre

Možno nám ešte niektorým hučia v ušiach výbuchy petárd a ohňostrojov, no v kalendári sme už dnes obrátili list s menom Andrea. Také meno dostal aj orkán, ktorý sa v týchto dňoch ženie Európou. Svet sa úplne zbláznil, pretože tu v Bratislave sa teploty začiatkom januára pohybujú v rozmedzí 5 až 10 stupňov a v správach som videla, že na teplej Floride sú pomaranče a jahody obalené ľadom. No "vďaka" orkánu, ktorý som už spomenula vyššie, rúti sa aj na naše územie silný vietor a sneženie. Uvidíme, čo z toho sa nám z toho ujde tu, na juhu krajiny. A keďže je počasie také o ničom, slniečko svietilo v tomto roku tuším len jeden deň, nie sú ani podmienky na fotografovanie. Ak to takto bude pokračovať, budem musieť vytiahnuť fotky, ktoré som urobila na silvestrovskej prechádzke na Devíne. 

Dnes sem dám niekoľko fotografií z mojej cesty za nákupmi. Nakoniec z toho žiadne nákupy neboli, lebo moje odhodlanie, že si idem kúpiť nejakú zimnú bundu vo výpredaji, stroskotalo po návšteve prvého obchodu v najväčšom petržalskom nákupnom centre. Nemôžem za to, ale ja s v tých obchodoch necítim dobre a zase tam dobre dlhý čas nevkročím. K môjmu rozhodnutiu prispela aj príhoda, ktorá sa mi tam stala. Slušným spôsobom som bola pracovníkom strážnej služby upozornená, že pán riaditeľ Auparku si fotografovanie priestorov nákupného centra neželá. Tak som teda nechcela tigra dráždiť, fotoaparát som zbalila a ja som  vypadla odtiaľ do Sadu Janka Kráľa. Po prechádzke v Sade a pri Dunaji, som po hrádzi odkráčala peši až domov.

Takže tu sú fotografie ešte vianočne vyzdobeného  nákupného centra, ktoré som stihla urobiť skôr, ako som bola upozornená na zákaz fotografovania. Keď si spomeniem, koľko fotografií z rôznych obchodov som na blogoch videla, tak nechápem, ako sa to  tým blogerkám podarilo v obchodoch nafotiť. A ja som vlastne v priestoroch žiadneho obchodu ani nefotila, čo dokazujú moje fotografie.



Deň, kedy som sa vybrala na nákupy, bol tuším tým jediným tohoročným dňom, kedy svietilo slnko a nado mnou bola modrá obloha.




Hľadala som zábery, ktoré by spĺňali názov témy januárovej súťaže ...fotíme spolu... na facebooku. Ale schody budem musieť ísť hľadať inokedy a cieľom bude musieť byť mesto.  Takže teraz len jeden pohľad od Nového mosta smerom na Most Lafranconi, jeden pohľad smerom na Starý most a potom ešte pohľad na spadnutý lampión šťastia, ktorý preletel len šírku Dunaja a zostal ležať na zemi. Túto tému už rozoberať nechcem, venovala som jej článok začiatkom minulého roku.





Niekoľko fotografií z tejto fotoprechádzky som uverejnila aj na mojom blogu