utorok, 17. januára 2012

Čo mám a čo nemám na zime rada

Je to krásne, keď ste niekde na horách a všetko je krásne biele, svieti slnko, vo vločkách snehu sa ligocú jeho lúče. To sa mi páči. Ale takú zimu som za môjho života zažila ozaj len málokedy.

Aj dnes nám do rána nasnežilo a neprestalo snežiť ani cez deň. Mala som množstvo iných povinností, no neodolala som a išla som predsa aj von. Tak či tak som musela ísť do obchodu, aby som kúpila aspoň chlieb a ovocie, ktoré sme už doma nemali. Moju cestu na nákup som si teda trošku predĺžila a zašla som sa prejsť až k Dunaju v Ovsišti. Odtiaľ som sa cestou domov zastavila v neďalekom Tescu, kde som si urobila zásoby ovocia a odkiaľ som doniesla domov aj čerstvý chlieb.










Okrem toho, že sa musí človek v zime naobliekať ako cibuľa, nosiť na nohách teplú obuv,  čo niekedy aj tak nepomôže, nepáči  sa mi  aj to, keď sa začnú cesty v našom meste po snežení posýpať soľou a z toho zostane na vozovke  nevzhľadná brečka. Bratislavská zima vyzerá väčšinou tak, preto som vôbec neprostestovala, keď bolo počasie doteraz také, aké bolo.  Po dnešnom snežení vyzerajú chodníky a cesty takto: