sobota, 25. júna 2011

Júnová critical mass jazda

Iste to už o mne mnohí viete, som nadšená cyklistka. Tak prečo nepodporiť takú akciu, ktorá sa koná v našom meste každý posledný piatok v mesiaci? Chcela som ísť na ňu už viackrát, no vyšlo mi to konečne až včera.

Tejto akcii ide o to, aby upozornila na zlepšenie podmienok pre cyklistov v meste. Ja sama mám strach bicyklovať  po cestách v meste, radšej sa im  vyhýbam.  Na bicyklovanie používam hlavne dunajskú hrádzu a v meste maximálne chodníky pre chodcov. Bola by som rada, keby sa to v našom meste zmenilo, aby boli vybudované cyklochodníky a aby nás cyklistov brali vodiči áut ako rovnocenných účastníkov cestnej premávky.

O tom, že v Bratislave môžete stretnúť pekne oblečené dámy na bicykli nielen počas Critical Mass, sa môžete dozvedieť TU.



Tento článok a mnoho nových nájdete na novom súhrnnom cyklistikom blogu

Na cestách s Kellysom

Ste tam všetci vítaní!