streda 29. júna 2011

Blbý lidi, taky lidi. Pán Bůh je má stejně rád

Určite všetci poznáte toto porekadlo. Ja ho našťastie nemusím používať často. No po včerajšej skúsenosti mi iné lepšie nenapadá.

Pred nejakým časom som uverejnila na tomto blogu krátku úvahu o blogeroch a o mojom písaní. Od toho dňa sa mi na blogu opakujú veľmi často návštevy, ktoré sú presmerované z iného cudzieho blogu. Začala som si všímať ich IP adresy a niektoré som si aj poznačila. Vyvrcholilo to včera, keď sa mi v schránke objavil anonymný komentár s veľavravným textom. Veľavravným o pisateľovi toho komentára.

Ale načo toľko slov, pozrite si naskenované obrazovky.

 Toto je komentár, ktorý mi prišiel včera večer.


Tak som sa pozrela na moju stránku Live Traffic for Mimiajejsvet.blogspot.com kto bol u mňa v tom čase na blogu.



A ešte jeden pohľad, akú IP adresu mal tento návštevník.


IP adresa, z ktorej sa v posledných dňoch nevedel niekto nabažiť môjho textu, bola táto: 89.173.52.82

Jediné, čo na toto môžem odkázať je: 

URAZIŤ MA MÔŽU IBA INTELIGENTNÍ ĽUDIA!