nedeľa, 3. apríla 2011

Ľudia si ju obľúbili

Pýtate sa koho? No predsa Euroveu. Nové nákupné centrum s dunajskou promenádou. O nakupovaní teraz nebudem písať, lebo do priestorov nákupného centra chodievam len málokedy. Ale na nábrežie Dunaja zájdem častejšie. 

Nemám to ďaleko z domu. Autobusom len dve zastávky, peši to mám po moste Apollo možno tak na pol hodiny, ale na bicykli som tam asi za tretinu tohto času. Aj včera som bola. Môj prvotný cieľ bicyklovania bol úplne iný. Chcela som ísť do Bergu  a odtiaľ cez Kittsee, kde som chcela pozrieť marhuľové sady, zase domov. No po tom, čo som v Sade Janka Kráľa objavila magnólie, dosť som sa tam zdržala a tak som teda plán zmenila. Po Starom moste som prešla na druhú stranu Dunaja. A to bol už len kúsok od spomínanej Eurovei. Nečakala som, že tam bude toľko národa. Pred týždňom oslavovali prvé narodeniny. Predpokladám, že tam toľko ľudí vtedy nebolo, keďže nebolo také pekné počasie, aké bolo včera.