piatok, 8. apríla 2011

Horúci jarný deň



Včera som sa konečne chcela pustiť do umývania okien.No vlastne len do jedného, lebo sa pri mojom stave krížov a kĺbov radšej držím hesla "Pomaly ďalej zájdeš". Lenže už dopoludnia sa ukázalo, že bude krásny slnečný deň. Tak som si povedala,  že radšej nech ma bolí telo z nachodených kilometrov, než od roboty. A tak som sa teda hneď popoludní vybrala von. V prírode som strávila tri hodiny. Slnko hrialo tak, že som sa v menčestrových nohaviciach a v tenkej bunde na tričku s krátkym rukávom skoro uvarila. Bundu som vyzliekla a schovala do ruksaku, no s nohavicami to už bolo horšie. Musela som vydržať. Domov som prišla ubolená, kríže aj kĺby mi dali pocítiť, že som to zase s prechádzkou trošku prehnala. Keď som sa po príchode domov pozrela na teplomer v počítači, ukazoval 26 °C. Pri spomienke na stretnutie s dvomi nie malými užovkami ma striaslo ešte aj doma. Nepomohlo ani dvadsaťšesť na teplomeri.