štvrtok, 14. apríla 2011

Ako si spríjemniť deň

Dnes som sa zobudila do upršaného a studeného dňa. Teplomer ukazuje len päť stupňov. Určite to bude taký deň, kedy sa mi nebude chcieť ísť dobrovoľne von. Pre mňa to nie je  čas stvorený na prechádzky mestom, či prírodou. No bohužiaľ, aj takéto dni musia byť. Takéto dni si spríjemňujem ináč. Chýbajúce hrejivé lúče slnka si nahrádzam niečim iným.

Atmosféru slnečného letného voňavého dňa si privodím hneď ráno. V sprche použijem na umytie šampón s vôňou leta. Momentálne je to nivea s nádhernou vôňou melónov. Ovocie, ktoré mám asi zo všetkého najradšej. Ešte dlhý čas po sprchovaní zostane v kúpeľni jeho vôňa. A čo potom? Keď mám na to čas, pustím si peknú hudbu, ktorá mi navodí radosť. Keď nepomôže hudba, pustím si cestopisný film z Grécka, Tunisu, či inej krajiny, kde je moje obľúbené more. Aj moje vlastné fotografie z dovoleniek dokážu spríjemniť deň. Len sa netreba prehrabávať stále v tom,  ako je vonku škaredo a ako  mi je z toho nanič.

Zaujímalo by ma, čo robíte vy, keď si potrebujete zdvihnúť náladu, keď si chcete urobiť príjemné chvíle. Niekto sa práve v takýchto upršaných a chladných dňoch môže cítiť naopak skvele a pre neho je to najlepší čas na prechádzku. Ja som letný slnečný typ, takže u mňa vyhrávajú krásne slnečné dni. Dni, kedy srším optimizmom a elánom.  

Takže, ak je dnes takýto deň aj u vás, zabaľte sa do svojej obľúbenej deky, uvarte si šálku čaju či kávy a pustite si trebárs dobrú komédiu. Mne už dohráva CD s obľúbenou hudbou. Musím sa konečne pustiť do bežných denných povinností. Doporučujem vidieť veci pozitívne a vychutnávať si každý jeden okamih. Veď už zajtra môže svitnúť pekný slnečný deň. 

Tu je ako príklad jedno moje staré, nie veľmi kvalitné video. Prvé, ktoré som z fotografií robila.



Meno Jozef Hollý  mi do dnešného dňa nič nehovorilo. Dnes ráno som ho objavila vďaka relácii Teleráno. Pre zlepšenie nálady si budem  jeho videá určite púšťať častejšie.