štvrtok, 7. apríla 2011

Robím správne kroky?

Keď dávajú ber, keď bijú utekaj – na toto slovenské príslovie som si spomenula pred pár dňami, keď sa niekto rozhodol, že ma obdaruje veľmi drahou vecou. Bola som na to upozornená dopredu, aký darček ma čaká. Najprv som dotyčného presviedčala, že to nemôžem prijať. Nechcela som veriť, že len tak pre moje pekné hnedé oči dostanem drahý darček. Na jednej strane pre mňa  blbé, ale na druhej strane  možno aj darca chcel urobiť radosť nielen mne, ale aj sebe. Veď veľa ľudí povie, že radšej darčeky dávajú, ako ich dostávajú. Tak som sa potom rozhodla, že sa budem správať podľa ďalšieho príslovia:  Vždy si zober hneď, lebo druhý raz ti už ponúkať nemusia.

Áno, ja viem. Už som sa tu z horoskopov viackrát vysmievala, ale občas si ich predsa len prečítam.  Zase som si dala posielať aj do mailu. Včera mi prišlo toto:

V tomto období sa môžete tešiť na značný príjem financií. Aj keď si v poslednom rade nevediete najhoršie, peniaze naviac vás určite potešia. Konečne si môžete dovoliť splniť niečo, po čom už dávnejšie túžite. Určite budete spokojná.

S mojimi financiami to nevyzerá nijako dobre, ale nemám ani nijaké špeciálne túžby. Rada by som si dala kompletne zrekonštruovať balkón a uzavrieť ho fínskym okenným systémom. No a na to by som fakt potrebovala nemalú čiastku. Keďže ju nateraz nemám, tak si túžbu odložím na neurčito. Neviem, dokedy bude trvať sľubované obdobie z horoskopu, rada by som sa ho dožila.

Na dnes mi už pre zmenu poslali toto varovanie:

Ak vás dnes prepadne nákupná horúčka, radšej sa zďaleko vyhnite obchodom. Mali by ste totiž tendenciu nakupovať do zásoby veci, ktoré vôbec nepotrebujete. Peniaze budete potrebovať už v blízkej budúcnosti na niečo omnoho dôležitejšie.

Ak pôjdem, maximálne len do potravín. Veru je pravdou, že niekedy pokúpim v obchode veci, ktoré neskôr vyhodím. Tu ma odhalili. Ale kto nie je taký? Podľa mňa sa to občas stane každému.

Okrem horoskopu mi prišla do schránky ponuka na zakúpenie služby pod menom Správny krok. Len za desať jurákov a dokonca  nie za dvanásť, ale v skrátenej lehote za dva dni by som už mala mať pred sebou vypracovaný môj osobný plán, kde sa dozviem, ako dopadne môj vzťah, či vyriešim nedostatok peňazí, či mám zmeniť životný štýl.  Svrbí ma dlaň, som zvedavá na niektoré veci, ale keďže mi dnes prišlo, že nemám míňať na hlúposti, tak si dlaň len poškriabem a desať euro ušetrím.

No a čo vám prezradím teraz, tým vás určite pobavím minimálne tak, ako som sa pobavila ja, keď som tú správu čítala. Mám konto na facebooku. Z informácií o mne sa môžete dozvedieť iba toľko, čo sa mi páči, aké aktivity mám a adresu tohto blogu. Keďže facebook robil nejaké úpravy v nastaveniach, ktoré som ja prehliadla, vo verejných informáciách sa mi objavili moje posledné tri  profilové fotky. A na základe nich som dostala túto správu:

Am churchill from England. I saw your pics on fb and i thought of sending you a mail,such a georgeous woman you are. I believe with time we will  beat the word stranger out of our mist and become friends. Hope to hear from you. cheers! 

Neprekladám ju. Ten, kto nerozumie, nech použije prekladač, ako som ho použila aj ja. Niečomu som rozumela, ale nie všetkému. Veľmi by ma zaujímalo, kto je v skutočnosti za touto srandou. Podľa profilovej fotky je Churchill úplne mladý muž, taký tridsiatnik. Neverím, že nejakou čírou náhodou sa doklikal k môjmu profilu.  Jeho nádeje zostanú len nádejami.

Dnes ráno som urobila prevod, ktorým som zaplatila poslednú faktúru mobilného operátora na program 100 viac. Zase som neprevolala ani 100 minút, nehovoriac už o dvesto voľných víkendových minútach. Urobila som aj prevod, ktorým som zaplatila preddavok na zdravotné poistenie. Objednala som sa na kontrolné vyšetrenia u dvoch lekárov, ešte sa musím objednať na preventívku u zubára. Všetko som si to poznačila do kalendára na google, aj do mobilu. A aj napriek tomu, že som si splnila tieto povinnosti, stále trčím pri počítači. Už budem teda končiť a budem rozmýšľať o tom, ako zmením svoj životný štýl. Určite chcem, aby som čas strávený na internete zredukovala na únosnejšiu mieru.