streda 27. apríla 2011

Po rokoch v zoologickej záhrade

Môj čas neskutočne rýchlo letí. Budú to už dva týždne, čo som možno po pätnástich rokoch navštívila našu mestskú zoologickú záhradu. Návšteva ZOO je viac programom pre rodičov s deťmi, ale aj pre dospeláka je to niekedy zaujímavá “podívaná”.

O našej ZOO sa na internete píše toto:

Zoologická záhrada v Bratislave je sprístupnená verejnosti od roku 1960. V súčasnosti sa rozprestiera na ploche 96 ha. V jej areáli našlo svoj domov viac ako 600 cicavcov, 300 vtákov, takmer 100 plazov a 10 bezstavovcov. Súčasťou areálu je listnatý les,, lúky a potok, ktorý preteká dolnou časťou ZOO. Bratislavská ZOO sa špecializuje na chov cudzokrajných zvierat.


Ja som ju neprešla celú, pretože som už v ten deň mala za sebou prehliadku botanickej záhrady a moje telo už cítilo únavu. To, čo som videla, je možné vidieť v priloženom fotoalbume. Niektoré fotografie sú podarené menej, pretože sa dosť zle fotilo cez rôzne drôtené, kovové a sklené ohrady.