nedeľa, 3. júna 2012

Po dlhom čase konečne na bicykli

Včera čosi po tretej hodine vykuklo po dvoch daždivých dňoch slnko a to bol pre mňa povel k tomu, aby som sa obliekla do cyklistického, vzala fľašu s vodou, fotoaparát a sadla na bicykel. Predpokladala som, že vonku veľa ľudí nebude a tak aj bolo. Po iné soboty a nedele je hrádza prepchatá cyklistami a korčuliarmi, tentoraz to bolo v pohode.

Urobila som si približne tridsaťkilometrovú vychádzku, na ktorej ma sčasti sprevádzala priateľka. Spolu sme chceli zájsť aj k čunovským jazerám, no blato a mláky na lesnej ceste nás od tohto úmyslu odradili. Fotila som na hrádzi, ale aj v parku rusovského kaštieľa a na záver sme si s priateľkou chvíľu posedeli v rusovskom dvore, ktorý je známy hlavne cyklistom. Keďže bola sobota, hrala tam živá hudba. Pri hitoch našej mladosti sme sa občerstvili a pred ôsmou hodinou večer sme sa pobrali na cestu domov. 

Takto pekne to teraz vyzerá len necelé tri kilometre od nášho domu.




Tu sme už v Rusovciach, kde som bola naposledy v polovičke apríla, kedy som fotila park zakvitnutý sasankami.


Stihli sme aj záver osláv MDD, ktoré pre deti  poriadal SĽUK. Tóny z tohto verklíka sa niesli  až do parku.


Od kaštieľa sme išli ulicou, na ktorej stojí dom s takouto bránou.



A tu už podaktorí stoja v rade, aby si mohli zakúpiť to, čo im hrdlo ráčilo.


Cestou domov sa už slnko skláňalo k obzoru a vzduch už voňal prichádzajúcim letom. Brehy rusovského jazera obsadili rybári, ktorí tam plánovali stráviť noc.


Divé maky v zapadajúcich lúčoch slnka.