streda, 6. júna 2012

Obloha vo vode

Hoci už od soboty, kedy som sa bola po dlhom čase znovu bicyklovať, uplynulo niekoľko dní a ja mám množstvo nových fotografií, ešte sa vrátim k tým zo soboty.  Stromy, na ktoré vrhalo slnko  zvláštne teplé svetlo ste už videli. Od nich sme sa presunuli v parku ďalej. Zastali sme na moste nad ramenom, ktoré tečie okrajom parku. A tam sa mi naskytli krásne obrazy. Modrá obloha a zelené koruny stromov sa odrážali v pokojnej vode rusovského ramena. Musím ale podotknúť to isté, čo som odpísala aj v komentároch na predošlý príspevok, že fotografia nikdy nesprostredkuje to, čo človek zažíva v skutočnosti, keď je obklopený takou krásnou prírodou.








Aby neboli moje príspevky len o stromoch, tak ešte pár malých zvieratiek, ktoré som odfotila počas môjho posledného bicyklovania.







Zaujímalo by ma, či aj vy, ostatní blogeri na blogspote máte problémy s vkladaním fotografií. Mne sa ich málokedy podarí vložiť na prvý raz.