piatok, 22. júna 2012

Blížim sa k záveru

Bolo to niekedy v júni 2007, keď som si zaregistrovala tento blog. Keďže som si s bloggerom nevedela rady, založila som si potom svoju stránku Zrkadlenie na windows live.  Môj prvý príspevok na tomto blogu je datovaný až dňom 3. januára 2009, no ani toto nebol naozajstný rozbeh tohto blogu, pretože v roku 2009 som pridala dokopy len TRI príspevky. V roku 2010 sme boli na windows live upozornení, že blogovanie u nich končí a že sa budeme sťahovať. Takže až vtedy som sa znovu vrátila na blogspot a nejaký čas som pridávala príspevky súbežne na oboch blogoch.  Mimi sa tak naozaj rozbehla až v apríli 2010, kedy prvý raz pridala za mesiac až 15 príspevkov. Od toho času to bolo niekedy menej, inokedy viac, ale moje štatistiky hovoria, že k dnešnému dňu sa počet príspevkov blíži k päťstovke. Keďže je tento blog venovaný hlavne fotografii, jeho obsah je už natoľko veľký, že zapĺňa svojimi fotkami štyri fotoalbumy Picasa.  

Na začiatku som sa tu nazvala Mimi Tulipánová, pretože to bolo krátko po tom, čo som prečítala román Susanny Kubelkovej Druhá jar Mimi Tulipánovej, ktorého obsah sa mi páčil. Keďže odvtedy ubehol nejaký čas, začala som uvažovať o tom, že Mimi začína byť pre mňa neaktuálna. Pôvodne som ukončenie tohto blogu uvažovala ku dňu mojich najbližších narodenín, no urobím tak o niečo skôr. Rozhodla som sa, že tento blog ukončím päťstým príspevkom.

Čo hovoria štatistiky tejto stránky? Tu je graf návštevnosti, ktorého vrchol tvorí máj 2012, kedy bola stránka zobrazená 8 369 krát. 




História všetkých zobrazení stránok k tomuto momentu je: 89 784

Najviac čítaným článkom bol príspevok Jar z 12.4.2010, ktorý bol prečítaný 737 krát

Odkazujúce lokality - najčastejšia stránka, z ktorej ste chodili na tento blog, bola google, z ktorej bolo na Mimi a jej svet  až 23 968 kliknutí. Druhou v poradí je blog Ostrovanka bloguje, z ktorého ste ku mne prišli až 14 764 krát. U týchto kliknutí musím znovu poznamenať (už som to v niektorom článku tohto blogu spomínala), že z tých kliknutí neprišiel jedinký komentár nielen od majiteľky blogu, ale ani  od nikoho, kto ku mne odtiaľ prišiel, takže vôbec netuším, kto sú tí ľudia, čo mi chodili na blog a hlavne prečo sem chodili. To mi zostane navždy záhadou. Až na ďalších miestach sa umiestnili blogy, s majiteľkami ktorých som vo virtuálnom kontakte a sú to blogy:

- tadyatam  (dnes už na inom portáli)

- tichaposta

- babiblog

Najhľadanejším slovom bolo slovo jar, ktoré ste u mňa našli 431 krát. Za ním to bola jarná rovnodennosť a tretie miesto zaujalo slovné spojenie  bazový sirup. Až štvrtý v poradí bol názov môjho blogu Mimi a jej svet. 

No a na záver ešte prehľad návštevnosti podľa krajín:



Toto nie je posledný príspevok tohto blogu, k päťstovke mi ešte zostáva nejaké číslo. No som k nemu viac ako na dosah.