pondelok 2. apríla 2012

Prvoaprílové popoludnie v Eurovei

Je za nami ďalší jarný víkend. Tentokrát s počasím skôr zimným ako jarným. V sobotu fúkal taký vietor, že by ma neprinútil nikto vyjsť von a k tomu ešte chvíľami aj pršalo. No nedeľa sa prebudila do krásneho slnečného, zato veľmi chladného dňa. V jeho priebehu sa počasie menilo, dokonca aj chvíľu snežilo. Práve včera sa konal v našom meste Bratislavský maratón. Konečne som mala legálnu možnosť ísť fotiť aj ľudí, ktorých fotografie by som bez problémov mohla zavesiť na internet. No mne sa dopoludnia do tej zimy vôbec nechcelo ísť von. Nakoniec som sa premohla a pred piatou som len predsa von išla. Autobusom som sa odviezla na most Apollo a odtiaľ som popri Dunaji peši prešla až do centra mesta.

V Eurovei to včera popoludní vyzeralo takto: