štvrtok, 5. apríla 2012

Odrezaná od sveta

Môj notebook Compaq Presario cq 061 v poslednom čase začal štrajkovať a dnes už úplne vypovedal svoje služby. Od 27. decembra 2009, kedy som si ho z obchodu priniesla domov,  sú to len dva roky a tri mesiace, čo som ho mohla  používať. Veľa? Opak. Myslím si, že to bol veľmi krátky čas na to, aby svoje služby vypovedal. Ale tým sa vlastne potvrdzuje medzi ľuďmi rozšírený názor, že dnešné výrobky majú nastavenú dobu spotreby na dva roky  a potom si zákazník kúp nový, prípadne vraz do opravy pokazeného spotrebiča nemalé peniaze. 




Teraz som na notebooku môjho syna, ktorý mi ho požičal na to, aby som urobila aspoň bankové prevody. Keďže nie je doma, tak som mohla okrem prevodov napísať aj týchto pár riadkov. Netuším, či sa ešte niekedy z môjho notebooku ozvem. Momentálne neviem o nikom, kto by sa mi do jeho čriev pozrel a zhodnotil situáciu. Takže sa s vami teraz lúčim na dobu neurčitú. 


Dúfam, že to zvládnem :-) 








Ilustračné fotografie boli použité z internetu.