pondelok, 30. apríla 2012

Dnes na hrádzi

Po dvoch horúcich víkendových dňoch, ktoré som strávila doma, som dnes konečne vytiahla bicykel a nasmerovala som si to do Čunova. Že sa pozriem na jazero, ako to tam vyzerá, čo sa od minulej jesene, kedy som tam bola naposledy, zmenilo.

Bola som už len necelé tri kilometre od jazera v Čunove, keď mi zavonil telefón. Volal mi jeden z majiteľov servisu, kam som koncom minulého týždňa odniesla na druhý pokus o opravu môj notebook. Obsah tohto telefonátu ma zaujal natoľko, že som bicykel obrátila na cestu domov. Po príchode domov som objednala niečo v jednom internetovom obchode a išla som do mesta. 

O tom, čo som vybavila, sa dozviete až po mojom príchode domov. Zajtra totiž cestujem na pár dní k mame. Okrem množstva nových fotografií vám po návrate prinesiem aj ukončenie príbehu o mojom pokazenom notebooku. Aby ste sa dovtedy nenudili, tak si pozrite aspoň zopár dnešných fotografií z hrádze a keby to bolo málo, kliknite SEM. Pre tých, čo ste na facebooku, je aj fanúšikovska stránka Na krásnom modrom Dunaji. Vaše páči sa ma veľmi poteší.













A nakoniec ešte taká malá ochutnávka z kvetín, ktoré mi kvitnú na mojom záhone pri dome.