utorok, 10. apríla 2012

Stav nezmenený

Môj notebook je stále doma. Nič sa nezmenilo. Zopárkrát som sa ho pokúšala zapnúť, či sa náhodou  neumúdri a nezačne fungovať, no nič také sa nestalo. Na môj predošlý článok si doteraz kliklo a dúfam, že aj prečítalo 53 ľudí a nikto z nich sa mi neozval s nejakou správou o tom, že sa podujme môj notebook opraviť, prípadne mi dá tip na nejakého spoľahlivého opravára. A to som výzvu v takom znení dala aj na facebook.

Dnes ráno som si bola u lekárky pre recepty na moje denne užívané lieky a všimla som si jej nový notebook, ktorý som u nej doteraz nevidela. Vlastne tam doteraz  nemala žiaden počítač. Z toho prišla reč aj na môj nefunkčný notebook doma a sestrička mi poradila jednu opravovňu v blízkom okolí. Ale "ordinujú" tam až popoludní. Tak sa už neviem dočkať, kedy tam môj chorý notebook budem môcť odniesť.

Včerajší krásny deň som využila na cyklistiku. Nebolo to nič svetoborné, len taká zahrievacia prechádzka. Urobila som si okruh Bratislava - Berg - Kittsee - Bratislava a popri tom som veľa fotila.  Kilometre na mojom cyklocomputeri pribúdaju len veľmi pomaly, oproti rovnakému obdobiu minulého roku mám čo doháňať. 
 
Keďže nemám k dispozícii žiaden program na fotky, neviem si urobiť výrez, nemám ako očistiť špinky, ktoré mám zase na objektíve fotoaparátu, tak sem dám len pár ilustračných fotiek zo včera. Držte mi palce, aby som mala čo najskôr môj notebook opravený a aby ma to hlavne veľa nestálo.