utorok, 27. decembra 2011

Vianočné čriepky

A máme to za sebou. Toľko chystania, zdobenia, nakupovania a ušlo to tak strašne rýchlo, že sme sa ani nenazdali. Aj ja som si urobila sviatočnú blogovú prestávku. V podstate ani nebolo o čom písať, fotiť sa kvôli počasiu tiež veľmi  nedalo. Takže dnes tu prinášam len také krátke zhrnutie tohoročných Vianoc prostredníctvom fotografií.

V hmlisté sobotné ráno som ešte išla nakúpiť posledných pár vecí do neďalekého obchodu a cestou som chcela odfotiť vianočnú výzdobu nášho sídliska. V duchu som si hovorila, že poriadnu fotku urobím, až keď zájdem za zákrutu, ktorá je na tejto fotke predo mnou. Len čo som sa ocitla na jej úrovni, svetelná výzdoba zhasla a ja som už nemala čo fotiť.


Počas sviatkov sme mali rôzne počasie, no ani jedno sa zimnému a tobôž ešte vianočnému nepodobalo. Podľa počasia to skôr vyzeralo na jar.





Toto je časť nášho vianočného pečiva. Nepiekla som ho. Syn ho dostal ako vianočný darček od zamestnávateľa. Možno si niektorý pozorný čitateľ všimne, kto je tým zamestnávateľom. Pomôcka: oranžová farba. Okrem tohto sme mali ešte aj iný múčnik, takže sme kvôli sladkému nestrádali.




Náš stromček je už tretí rok rovnaký. Tiež je v oranžových a zlatých odtieňoch. Na budúci rok budem musieť farebnú kombináciu zmeniť alebo už stromček vôbec nebudeme robiť. Veď aj tento rok to už hrozilo.


Pod stromčekom som si našla tento darček. Potešil. Konečne môžem staré kuchynské pomôcky odniesť do kontajnera.