štvrtok, 8. decembra 2011

Cez kuchynské okno

Možno už niektorých obťažujem, ale dnes tu chcem znovu uverejniť fotografiu, na ktorej je pohľad na kvety na mojom  balkóne. Tentoraz aj cez kuchynské okno. Popoludní nám svet ožiarili slnečné lúče. Moje žlté chryzantémy boli ešte viac žlté a ten pohľad na ne bol naozaj úchvatný. Radostný o to viac, že v kalendári je dnes už ôsmeho decembra.  Zo slnečných lúčov, ktoré spríjemňovali moju kuchyňu, som sa bohužiaľ dlho netešila. Bolo len niečo po druhej hodine popoludní, keď prišli  tmavé mraky a slnko zatienili. Tieto ho zakrývali po celý čas, kým  nezašlo za dom  stojaci oproti. 



Z predošlých fotografií by nikto nepovedal, že vonku fúkal celý deň nepríjemný  vietor. Bolo to vidieť na vode Chorvátskeho ramena, kde som sa predtým, než som fotila kvety na balkóne, zastavila cestou z polikliniky. No, aby som bola presnejšia, nemala som to po ceste, trošku som si urobila zachádzku, aby som po dlhom čase zistila, ako žije vodné vtáctvo na Chorvátskom ramene.