pondelok, 5. decembra 2011

Konečne!

Dnešné ráno ma prekvapilo svojou oblohou, na ktorej sa konečne ukázali oblaky.  Žiadna hmla, inverzia sa dúfam vytratila na dobre dlho. Vietor ju roztrhal. Aj keď nie je slnečný deň, je to oveľa lepšie ako v predošlých dvoch týždňoch, počas ktorých sme mali len jediný deň, keď svietilo  slnko.

Preto som nakúkala do iných blogov, či aspoň tam neuvidím optimistickejšie obrázky. A taký som aj našla. Blog patrí mojej menovkyni, ktorá žije v Grécku. Zaujímavé je na nej to, že pochádza z Rumunska a jej pôvod je z polovice slovenský. Jej mama patrí k slovenskej menšine žijúcej v Rumunsku v oblasti Nadlaku. Tak sa pokochajte aj vy aktuálnymi obrázkami z Grécka. Citrusy dozrievajú a čakajú, kedy sa vyberú na cestu za svojimi konzumentami. Možno sa niektoré dostanú aj k vám. A aby som nezabudla, na tomto blogu vás bude vždy sprevádzať nádherná hudba.


Danin blog sa volá Jurnal de gradina.



Toto je dnešné ráno z nášho balkóna. Na oblohe sú  rôzne odtiene modrej.