štvrtok, 4. augusta 2011

Kde kupujete knihy?

Dávno som sa tu nevenovala téme knihy. Uvedomila som si to vo chvíli, keď som sa nedávno vybrala na pochôdzku za vežami a vežičkami nášho mesta a prechádzala som jednou pasážou, kde ešte nedávno bola predajňa kníh. Bola to jedna z predajní, kam som chodila nenápadne zisťovať, či už sú v predaji a ako sa predávajú knihy mojej sestry. Priestory tohto kníhkupectva dnes zívajú prázdnotou. Kniha sa v dnešných časoch predáva ťažko. Keďže je čas dovoleniek, čas, kedy človek častejšie siaha za knihou, chcela by som vám pripomenúť články, ktorými som vás oboznámila s románmi mojej sestry.

O poslednom románe mojej sestry Sviňa život som písala v článku začiatkom októbra minulého roku. Vlastne aj s blogovaním som  začala kvôli tomu, aby som trošku spropagovala  prvú knihu Jany Chmelovej s názvom Vždy sa vráť,  ktorá vyšla koncom roku 2007 a o rok neskôr znovu jej druhý román Láska, hriechy a nádeje

Ja sama som si ani jednu z kníh mojej sestry nekupovala v kamennom kníhkupectve, musím sa priznať, že ani prostredníctvom zásielkového predaja. Hoci som členkou jedného knižného klubu, tam som prestala kupovať z osobného dôvodu. O tom dôvode vie iba moja sestra. Všetky knihy mám priamo z vydavateľstva, pretože vydavateľ umožnil kúpiť sestre knihy za výhodnejšie ceny.

Ak sa budete aj vy rozhodovať pre niektorú  z uvedených kníh, hľadajte ich aj na stránkach www.gorila.sk. Nakupovanie tam je veľmi jednoduché, nákupom pomôžete nevyliečiteľne chorým deťom, v prípade väčšej objednávky  neplatíte poštovné,  Bratislavčania si môžu knihy vyzdvihnúť osobne a v neposlednom rade, cena kníh je tam o dosť nižšia ako inde. A ešte jeden bonus. Na stránke objavíte blog, kde píšu známi a zaujímaví ľudia. Chodievam tam tiež nakupovať. Viem o všetkých novinkách, pretože mi chodia do mailu  a ich blog zdieľam aj na facebooku.

Želám vám, aby ste sa rozhodli správne a pri vybratej knihe vám prajem príjemne prežité chvíle.





P.S.
Nezabudnite si kliknúť na archív môjho blogu a navštíviť článok o včerajšej cyklistike.