pondelok, 29. augusta 2011

Popri rieke Morave


Včerajší narodeninový deň som strávila na ďalšej cyklotúre. Tentokrát to bol smer Záhorie a až cestou sme si ujasnili, kam pôjdeme ďalej. Nakoniec sme v obci Záhorská Ves prešli kompou do rakúskej obce Angern a popri rieke sme išli až po dedinu Baumgarten an der March. Ďalej cez Marchegg, kde som sa chcela presvedčiť o tom, že bociany už naozaj od nás odleteli. Nevidela som totiž ani jedného na žiadnom hniezde, ktoré sme dovtedy míňali. Po príchode do Marcheggu som sa teda presvedčila, že bociany uvidím zase až o rok. Z Marcheggu viedla cesta popri Schlosshofe do Hainburgu a odtiaľ to už mám len na skok domov. 




Viac som napísala k  fotografiám v albume, takže čítajte text, ktorý je pri jednotlivých fotkách. Aj keď môj včerajší deň nezačal práve najoptimistickejšie, jeho pokračovanie a záver boli super. O tom, čo sa mi prihodilo hneď ráno, napíšem inokedy.



Tento článok a mnoho nových nájdete na novom súhrnnom cyklistikom blogu

Na cestách s Kellysom

Ste tam všetci vítaní!