utorok, 2. augusta 2011

Bratislavské veže a vežičky


Tak a máme druhý deň augusta za nami. Konečne to bol po dlhom čase aj pekný slnečný deň. Také počasie som využila na to, aby som išla von s fotoaparátom. Chvíľu som rozmýšľala, kam mám vlastne ísť. Vyberala som si z dvoch možností. Buď ísť von na bicykli niekde do prírody, alebo sa mestskou hromadnou dopravou odviezť do mesta. Vybrala som si to druhé.

V meste som vystúpila pri starom rozhlase a Židovskou ulicou som sa vybrala hore na hrad. Mala som totiž v pláne, že vám dnes nafotím bratislavské veže. Nielen veľké, ale aj tie malé. Tak poďte so mnou na prehliadku veží a vežičiek Bratislavy. Najprv pekne pohľad na strechy a veže z hradu a potom aj k jednotlivým vežiam v meste.

Dúfam, že vás neodradí od pozerania fotografií ich množstvo. Veže sú fotené z rôznych miest a z rôznych pohľadov. Toto nie je kompletná zbierka veží, ktoré vyčnievajú ponad strechy bratislavských domov. Album by som chcela postupne doplniť o ďalšie.