nedeľa, 21. augusta 2011

Ako sa dopravný podnik postaral o zábavu svojich pasažierov

Nedávno som sa niekde vybrala MHD. Nastúpila som do poloprázdneho autobusu, pretože to bolo v dopoludňajších hodinách a samozrejme, ešte aj počas školských prázdnin. Usadila som sa na voľné sedadlo a už som sa viezla do môjho cieľa. Tu som zrazu v autobuse zablúdila zrakom trošku vyššie a čo nevidím? V prednej časti autobusu je o jeho strop pripevnená televízna obrazovka. A z obrazovky ide hudba a nejaký film. Tak už nielen v lietadle si môžeme krátiť čas pozeraním filmov, teraz tak bude aj v niektorých bratislavských autobusoch a električkách.

Ako píšem, ja som sa viezla v poloprázdnom autobuse. Neviem si celkom dobre predstaviť, ako to bude vyzerať v autobuse, kde bude hlava na hlave. Neviem, či by ma v takom prípade skôr nedráždilo takéto vysielanie reklamných šotov  a prírodopisných filmov. Určite by som si pomyslela, že za tie peniaze, ktoré teraz musíme platiť za vozenie sa v MHD, mohli radšej vypraviť viac autobusov, ako namontovať do niektorých televízor.