streda, 24. augusta 2011

Poďme spolu k vode

Vraj môj dnešný ranný príspevok osviežil aspoň jedného čitateľa môjho blogu. Tá správa ma celkom potešila, tak som si povedala, že sem dám ešte jeden článok, kde bude vodná hladina. Nech virtuálne osvieži tých ľudí, ktorí sa z rôznych príčin nemôžu dostať k vode reálnej. Dnes to zatiaľ ani so mnou nevyzerá tak, že sa k vode vyberiem. Od včera večera ma prenasleduje nejaká črevná nemoc. A s takou je nehodno sa vybrať niekde mimo bytu a mimo tej malej miestnôstky v ňom :-)

Tak teda poďte so mnou aspoň prostredníctvom fotografií k jazeru, kam sa chodievam kúpať a opaľovať. Jeho meno a miesto vám z istých dôvodov radšej neprezradím. Budem pritom popíjať horký čierny čaj, čo ja teda dvakrát nemusím. 

Z fotografií, ktoré som urobila v nedávnych dňoch, je už viditeľne zrejmé, že jeseň je tu čochvíľa.