nedeľa, 26. decembra 2010

A že ja nemám komentáre?


Včera som uverejnila príspevok pod názvom   Aj vy si to necháte ujsť? , ktorý som dnes dopoludnia  prelinkovala na mojom profile na facebooku. Pred chvíľou mi prišlo oznámenie o tom, že ma čaká komentár k tomuto príspevku. Bola som zvedavá  od koho, no nedozvedela som sa, pretože bol anonymný. Už som tu raz anonymom odkázala, že ich príspevky uverejňovať nebudem. Prečo sa niekto hanbí podpísať pod vlastný názor? 
Keďže mám možnosť moderovania komentárov, môžem si s nimi naložiť tak, ako sama uznám za vhodné.Tentoraz anonymný komentár uverejním znovu, dokonca mu dám oveľa väčší priestor, ako by ho dostal pod pôvodným článkom. Zdá sa mi, autor komentára  vôbec nepochopil, o čo v texte išlo. Tu je jeho znenie:


"Jasne treba obchody zavriet aj v sobotu a kazdy den iba do piatej, nakupovat sa bude chodit cez pracovny cas hned po dopiti kavicky a precitani novin, teda o 10 a potom rovno na obed, nejake pivko a ide sa domov bo pracovna smena uz skoncila. V nedelu povinne do kostola, ziadne nakupy a bolo by treba zavriet aj vsetky krcmy, strankove dni tiez treba znizit na jeden den v tyzdni a aby to bolo naozaj pikoska, tak na nedelu, teda nikdy."
Aj  som si tipla, kto je jeho autorom, ale keďže v tom jeho texte nie je ani jediná  hrúbka, som teraz na pochybách :-) Keďže dotyčný/-á prišiel z facebooku, nechala som mu možnosť, aby si svoje slová obhájil aj tam. Iba jedno pisateľovi závidím. To fajné pracovné miesto, ktoré vo svojom komentári opísal.
Čo si myslíte o jeho názore vy?